Handelsbetingelser

Handelsbetingelser:

Vi gør dig hermed opmærksom på, at vi overholder den danske lov om forbrugeraftaler.

De væsentligste egenskaber, ved de varer du køber, vil fremgå af din ordreoversigt, der er tilgængelig, umiddelbart før du betaler.

Den totale pris vises ved at vælge prisskiltet for den valgte vare på www.isoles.dk (se også forretningsbetingelserne under punktet “priser”).

Ifølge den danske lov om forbrugeraftaler har du ret til at fortryde dit køb indenfor 30 dage fra den dag, du modtager dine varer. Betingelser, deadlines og procedurer i forbindelse med fortrydelse findes under punktet “Fortrydelsesret og retur.” Når du fortryder et køb, kan du bruge vores standard-fortrydelses-skema, der er tilgængelig i appendiks 1 i de nuværende forretningsbetingelser.

At dit køb er omfattet af reglerne i den danske købelov i forhold til mangler.

Når du handler på www.isoles.dk handler du med:
isolés A/S, Søndergade 18b, 7100 Vejle, CVR 40324615

Priser:

Alle priser på vores hjemmeside og dermed i vores web shop er angivet i DKK og er inklusiv 25 % moms. Prisen for en vare, er den pris der er angivet på hjemmesiden på købsdagen.

Bestilling:

Når du foretager en bestilling i webshoppen, vil du få forevist en ordrebekræftelse på skærmen med dit ordrenummer, navn og adresse, leveringsadressen og et overblik over de varer, du har bestilt. Vi anbefaler, at du printer og gemmer denne, da den kan blive relevant i forbindelse med en ombytning, fortrydelse eller klage. Så snart vi har registreret din ordre, vil en en endelig ordrebekræftelse blive genereret, som vil blive sendt til dig via e-mail. Vi beder dig om også at gemme denne.

Betaling:

Hos isoles.dk tilbyder vi forskellige betalingsmuligheder, så du kan vælge præcis den metode, der passer dig bedst.

Du vælger din betalingsmetode, når du kommer til checkout-siden.

Vælg imellem:

  • Visa
  • Maestro
  • MasterCard
  • Mobilepay

Beløbet debiteres, når varen afsendes.

Levering:

Hos isolés A/S ved vi, hvor vigtigt det er med en kort leveringstid. Derfor afsender vi alle ordrer indenfor 1-2 arbejdsdage.

Så snart din ordre har forladt vores lager, modtager du en bekræftelse via e-mail, som informerer dig om din forsendelse og dennes referencenummer. Du vil herefter kunne spore din pakke, indtil den når frem til dig.

Gavekort:
Gavekort sendes elektronisk og er gyldige i 5 år.

Fragt:

Vi sender pakker med GLS/PostNord (DK og SV)

Danmark og Sverige:
Fri fragt på alle ordrer.
Leveringstid: 1-3 arbejdsdage.

Hvis du ikke modtager/henter din pakke, vil den automatisk blive returneret til os efter 14 dage, og du vil efterfølgende få refunderet det fulde beløb og modtage en tilbagebetalingsbekræftelse via e-mail.

Fortrydelsesret og retur for almindelige forbrugskøb:

Ifølge den danske lov om forbrugeraftaler har du ret til at fortryde dit køb og returnere varerne senest 30 dage efter, du har modtaget dem. Denne deadline på 30 dage går fra den dag, du fysisk har modtaget varerne.

Hvis du vil gøre brug af din fortrydelsesret, skal dette ske inden denne 30-dages deadline udløber. Her kan du bruge den standardformular for fortrydelse, der findes i appendiks 1 til de nuværende forretningsbetingelser (som findes i bunden af denne side). Du mister din fortrydelsesret, hvis ikke dette gøres, inden førnævnte deadline udløber.

Du gøres opmærksom på, at du er ansvarlig for enhver forringelse af værdien af varerne, som kan henføres til håndtering af varerne, hvis denne håndtering ikke er nødvendig for at bedømme varernes beskaffenhed, deres karakteristika og den måde, de fungerer på.

Retur:

Hvis du ikke er tilfreds med et køb hos isolés, kan du returnere varerne indenfor 30 dage efter modtagelsen og opnå en fuld tilbagebetaling. Brug den vedlagte returlabel for nem returnering.

Danmark og Sverige:

Der er fri retur på alle ordrer fra Danmark og Sverige.

Hvis varen opfylder kravene til fortrydelsesret og retur, vil dine penge blive overført tilbage til din bankkonto senest 30 dage efter den dag, du har givet besked om, at du har fortrudt dit køb. isolés A/S forbeholder sig dog ret til at tilbageholde købssummen for varen, indtil varen er blevet modtaget hos os, eller indtil du har leveret dokumentation for, at varen er blevet returneret, alt afhængig af, hvilken af de to muligheder, der forkommer tidligst.

Beløbet du modtager vil udgøre betaling for varen.

Du kan fortryde et køb ved at:

Sende varen retur til isolés A/S indenfor 30 dage i samme stand som du modtog varen. Dvs. varen må ikke være beskadiget, alle handtags og labels skal sidde på produktet og ligge i original emballage eller ved at afvise modtagelse af varen.

Gavekort:

Gavekort er gældende 5 år.

Klageret og indsigelser:

Du har ret til at klage eller gøre indsigelser i 2 år gældende for alle produkter. Det betyder, at du ikke kan klage over defekter eller mangler, der opstår mere end 2 år efter, varen er blevet levereret. Enhver mulig defekt eller mangel på de varer, du har modtaget, skal påtales indenfor en rimelig periode, efter den er konstateret eller burde være blevet konstateret.

Returnering af varer med defekter eller mangler, også i forbindelse med reparationer eller ombytninger, sker på isolés A/S´ ansvar og regning. I forbindelse med returneringen skal du informere isolés A/S omkring, hvad defekten og/eller manglen består af.

Alle indsigelser eller klager skal vedlægges en ordrebekræftelse og faktura.

Vi beder dig om at bruge den vedhæftede returlabel og om at sikre, at alle adresseinformationer er korrekte. Du er også velkommen til at genbruge den pakke, du modtog din vare i.

Hvis du ikke har en returlabel, så brug venligst adressen:

Link Logistic A/S (isolés), Vesterballevej 13, 7000 Fredericia.

Hvis varen var beskadiget, da du modtog den, eller hvis du har modtaget en forkert vare, beder vi dig om at udfylde returformularen med den korrekte returkode og sende os varen indenfor 30 dage, efter du har modtaget den.

Reparationer og levering af erstatning:

Hvis varen er behæftet med fejl og/eller mangler, forbeholder vi os retten til at udbedre disse indenfor en rimelig tidsperiode. Hvis det ikke er muligt at udbedre fejlen og/eller manglen, eller hvis vi bedømmer, at det er passende, vil vi i stedet gå igang med at levere en ny, fejlfri vare, efter vi har modtaget den defekte vare, samt at dække enhver udgift, du måtte have haft i forbindelse med returneringen. Hvis hverken reparation eller levering af en erstatning er mulig, vil vi i stedet refundere købssummen og dine dokumenterede udgifter i forbindelse med returneringen.

Ansvarserklæring:

isolés A/S påtager sig ikke noget ansvar udover det, der fremgår af ovennævnte afsnit, og kan ikke under nogen omstændigheder holdes ansvarlige for indirekte tab eller deraf følgende skader.

isolés A/S indgår i alle aftaler på dansk og under dansk lovgivning. Når du handler på www.isoles.cc gælder de almindelige regler for dansk handel og aftaleret samt reglerne vedrørende forbrugerkøb. Som kunde er du altså beskyttet af den gældende lovgivning på området, det vil primært sige købeloven og loven om forbrugeraftaler.

isolés A/S tager forbehold for fejltryk af priser og varebeskrivelser, prisændringer, momsændringer og statslige gebyrændringer, udsolgte eller tilbagetrukne varer samt forsinkede eller mangelfulde leveringer som følge af force majeure.

Fortrolighedspolitik:

Butikken vedkender sig og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Butikken vil ikke frigive informationer om kunder/brugere til tredjepart, med mindre dette er nødvendigt for at gennemføre en transaktion. Butikken vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail-adresse, kreditkortoplysninger eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Klager vedrørende isolés A/S:

Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du sende en henvendelse til isolés A/S (Att.: ONLINE).

Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du sende en klage til Center for klageløsning under Konkurrence og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også bruge EU-kommisionens klageportal, der dog primært vil være relevant, hvis du er en forbruger bosiddende udenfor Danmark. Klageportalen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Hvis en løsning ikke kan findes gennem Center for klageløsning, kan klagen muligvis adresseres overfor

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Att. Forbrugerklagenævnet

Carl Jacobsens Vej 35
DK-2500 Valby

Tlf: 41 71 50 00
E-mail: kfst@kfst.dk
www.forbrug.dk

Go shopping on your local site

Select below

Denmark